Home sweet home.

Hai yo whaddup everybody?


Yeahh masa yg dinanti telah tiba. Rumahku syurgaku. Hell yeahh i'm home bebeh.
Bye April. April yg paling banyak tinggal kan kesan dlm hidup aku. Thanks April. Apa yg terjadi semuanya mengajar aku menjadi seorang yg lebih matang dan aku ambil semua yg terjadi itu sebagai pengajaran. And now, masa untuk melepaskan semua tekanan dan masalah.

Semalam aku ambil bus balik Muar pukul 6.15 weh. Naik bus, bus tu tak keluar MC lagi aku dah tidur weh. Punya lah.. punya lah mengantuk tahap cipan. Tidur sampai Muar. Naik je kereta sambung tidur balik. Sampai je rumah mandi mandi kasi wangi satu badan yg dah masam satu hari ta mandi lepas tu baring PAP! terus tidur tak sedar kan diri. Tau tau je bangun nak wish morning, EH, DAH PUKUL 2? Err good evening daddy hee.

Almost and more than 12 hours jugak lah aku tidur. Alahh nak bayar tidur-tidur yg tak cukup masa final tu. Semalam lg melayankan budak-budak ni kat Melaka. Mmg lah banyak tidur aku yg tak bayar lagi. 12 jam lebih tu tak cukup tu. Haa esok boleh bangun pukul 3 pulak. Dah tu je.

BYE.

THANKS FOR READING

4 karut mengarut:

Aisya J said...

HAHA tidur sampai pukul 2 terus! :p Welcome home :)

SHAFIQAH SHARMEEN said...

HAHAH harus lah aisya. rumahku syurgaku kan. tidur kt katil sendiri tu yg terbaik!

FATIN TAHA said...

Gemuk, bila nak lepak? menyombong saja brrr

SHAFIQAH SHARMEEN said...

@Fatin : okay later I'll text you bebeh :)