It's all about Sharmeen.

Hai

Aku rasa kalau aku tak masuk UiTM mesti aku tak kenal twinny aku Sharmeen. She's a very good friend. Memang tak dapat dinafikan. Dia antara kawan aku yg paling sanggup buat apa je untuk aku. Hari pertama aku pergi kelas masa semester 1 dia lah kawan yg jemput aku kat luar bangunan sebab aku taktau kelas kat mana. Standard giteww nak pergi kelas kena berjemput-jemput. Dah mcm jemput-jemput udang pun ada jugak HIHI.

Masa akhir semester 1 aku ada test kok0. Slip exam masa tu hilang pulak. Puas cari dengan roomate sampai ke tong sampah tapi tak jumpa sob sob. But then bila dah sampai kat tempat berkumpul terus je aku cari Meen mengadu nasib kat dia. Dia lah yg yek yek nak call akak senior lah apa lah . Last-last dia teman aku lari balik kolej sebab nak print slip. Terharu sungguh sebab Meen mana boleh lari sgt :')


Lepas tu masa laptop aku hilang haritu, aku call Meen. Taktau lah kenapa aku call dia even kolej aku dengan Meen jauh tapi tak kira aku nak bagitau jugak. Lepas tu tau tau je dia datang kolej aku sebab nak tengok aku. Lepas tu dia lah yg teman aku buat report semua. Terharu sob sob :')

Aku rasa kalau aku tak pergi UiTM ni mesti aku tak tukar nickname. Yelah, sebab Meen ni satu course dengan aku lah aku tukar nickname. Time sekolah dulu puas lah sama nama Sharmeen dengan sorang schoolmate aku ni and kalau cakap aku Myn memang semua orang ingat the other Meen kat sekolah tu. Tak suka betul. Tu yang bila dapat tau Sharmeen ni satu course dengan aku , aku terus decide tukat nickname Shaff sampai satu tahap bila kawan-kawan kat UiTM panggil aku Sharmeen atau Myn aku rasa geli lah wehh. peh-lis lahh. Haha

Mungkin sebab nama kitorang sama lah aku dgn Meen jadi baik. Duduk dlm kelas mmg sebelah Meen lah mmg takde calon lain lagi dah. Kalau masa sem 1 dulu, mmg ada je aktiviti kitorang. Jenis duduk port belakang sekali lepas tu lect tengah bebel-bebel kitorang pas pas kertas. Nak cakap kang takut terover pulak. So , kitorang guna kertas jelah. Sampai penuh satu paper, siap sambung guna buku pulak. Dari satu topik ke satu topik, ada je benda nak cakap. Padahal lepas class boleh je kot gosip haha. Ala korang tak payah nak baik sgt mcm korang tak pernah gosip.

Bila sem dua ni rasa mcm insaf sikit lah. Takde dah pas pas kertas lagi. Duduk pun paling depan. Haa gitu kau. Memang nak buat kerja-kerja pas kertas bergosip tu memang dah tak dapat lah. Tapi duduk depan pun aku bising jugak. Tidur jugak lah aku dalam kelas tu. Memang aku lah budak paling senyap dalam kelas DAIS2B tu. EH ? Tak eh ? heheh

Err, abaikan jelah yg belakang tu eh. Haha.

Ni gambar masa sem 1. Jgn cakap aku tembam. Dem you ! Haha

Aku rasa aku dah lama tak lepak minum sirap makan lolipop ambil gambar mcm artis dengan makcik dua orang ni. Rindu pulak.

*Takutnya result Rabu ni. Err, buat relax jelah ! Gggrr

BYE.





THANKS FOR READING

0 karut mengarut: