Roomate aku psiko. GILA!

Hai.

Okay okay, aku lepas tgk The Roomates haritu kat Melaka aku mcm cuak sikit ah kan. Uishh idok ler teman sebilik aku mcm minah dalam cerita The Roomates ni. Buat seram je. Mmg tak ah aku nak sebilik dgn perempuan psiko mcm Leighton dlm Roomates ni. Hee.

Pehh aku mmg jatuh cinta 2 minit lah dgn Minka ni. Fuhh buat awek ni sumpa wa tak cari lain derr. The roomates kalau nak bagi ratin aku boleh bagi 8/10 lah. Kalau tak, nak bagi 6 jek, tapi sebab hero dgn heroin dia meletups so aku tambah 2 jadi 8. Hehehehe.

Alaa so sweet. Hero dia taknak kasi yg lagi hensem ke?

Perempuan gila. Dapat kawan mcm kau best sebab ada baju cantik-cantik, kereta mewah, rumah besar tapi otak kau gila aku terus reject. HAHA, cakap nak gebang T.T

Lawa kann?

Aku taktau kenapa aku suka mata dia. Nak mata mcm Minka Kelly boleeeeeeee? BOLE BLAH! Okay fine -_-'

Hidup ni kita boleh jumpa ramai kawan, tapi tak semua kawan kita boleh buat benda sama-sama. Tak semua kawan kita boleh terima kita seadanya. Right bebeh?

p/s : Duduk rumah bosan. Duit takde, no lepaking, no shopping, no no no. Erghh tension!


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: