Tanpamu hidup jadi sunyi.

Hai.

Benda yang aku paling tak suka bila dah masuk universiti ni ialah memang payah lah nak jumpa kawan time sekolah dulu. Masing-masing belajar jauh kemain. Masing-masing busy kalah PM. Nak set date nak kasi kumpul itu semua geng memang susah. So, cuti semester ni dapat lah jumpa Fatin ni ha. Tu pun untung dapat jumpa tau. Aku tak mampu lah keluar hari-hari melepak kan. Aku mampu duduk rumah kemas rumah online makan tengok TV.


Mula-mula lepak kat Tanjung masing-masing berkelakuan sopan. Duduk berborak gelak-gelak.

Lepas tu beli belon dengan kipas apa ntah jadah nama dia. Yeayy mula dah keluar tanduk dia. Snap sana sini tak hengat dunia.

Fine lah memang aku je kena pegang belon tu. Sedih ah mcm ni T.T

Kawan aku pun kawan adik aku jugak.

Hee comel kan adik aku. Tapi sorry lah adik, aku lagi comel okayy. Kau kan adik aku so tak boleh lebih dari akak okay ? HIHI.

Fine lah sekarang makin tembam. Menci lah macam ni :(

*Aku baru perasan yg Tanjung ni kadang-kadang lawa jugak. Hahaha.

BYE.


THANKS FOR READING

3 karut mengarut:

FATIN TAHA said...

Kita baru perasan! ahaha alala omel nya. Nanti kita keluar lagi bahhh haha

Nur Syazana Mohammed Sani said...

comel + + + + + =)

Nur Syazana Mohammed Sani said...

comel + + + + + =)