Perihal cermin mata.

Hai.

Sedih ah dah seminggu cermin mata CD aku ni hilang. Dah penat dah mencari tapi tak jumpa. Sedih ah, dah lah beli pakai duit gaji masa lepas SPM dulu. Dah lah mahal, boleh pulak hilang mcm tu jeeeeeeeeee! Tak kesian betul kat aku. Benci ah mcm ni.

Seminggu lepas hilang spec CD tu terus tukar spec baru. Ahh ni beli yg murah tu je haa. Lepas tu buat cermin. Apedehal, janji aku nampak. Dah lah seminggu takde spec mcm orang gila lah duduk dalam kelas tu tak nampak apa. Biar murah janji lawa. Sama dgn Incik Boyfren pulak tu huehuehue. Kbai.


THANKS FOR READING

7 karut mengarut:

Miss A said...

wow,comel jugaklah pkai spec. kesian spec lme hilang. :( have a good day with new spec,darl!

lolitasinta polkapolkie said...

meen kw dok luo kee??

SHAFIQAH SHARMEEN said...

@Miss A : Thank you babe :)

SHAFIQAH SHARMEEN said...

@Lolitasinta : a'ah aku duduk luar. kenapa ?

Nur Adilla said...

cute larh ... :)

al_hakim said...

jage leklok..kunk hilang lagi..

Pae said...

Suro incik bf belikan spec baru laa. haha