Serabai + serabut = rumput. EH ? HAHA

Hai uolsss.

Lama betul tak mengupdate entry. Aiii orang duk sibuk tanya bila Shaff nak update belog. Lama Shaff tak update belog. Cecite pasal ni pasal tu. Alaa uolss kita takda masa uolss. Sibuk memanjang. Ahh menyampah. Takpayah nak uolss sgt lah, takpayah nak bajet hot sgt lah Shaff. Duduk dalam oven tu tau lah kau hot ke tak hot. Haaa ;)

Actually aku pun taktau nak update pasal apa ni. Tiba-tiba rasa mcm aii lama beno aku tak update. Susah hati pulak aku. Cehh. Padahal roomate aku Hanis baru tegurkan lama Shaff tak update blog. Aku pun dan dan jelah nak update belog tapi takde cerita menarik yg nak cecitekan. Boring :/

Korang kan, pernah tak ada satu hari tu rasa mcm hilang semua keyakinan korang tu. Just sebabkan mungkin baju korang mcm selekeh ke, shawl tak menjadi ke, rambut serabai ke. Ee sumpah aku tak suka situasi mcm tu. Memang kalau boleh takmau lah nak keluar jumpa orang. Masa tu rasa, pehh downnya aku dgn keadaan aku ni. Kalau masa tu baju aku yg buat hal, mmg sampai kapan pun aku takkan pakai baju tu lagi. Betul tak ? Aku ada baju yg memang aku taknak pakai lagi dah. Sebab mmg ahhh tension lah. Ggrr emo ni emo haaa.

Lepas tu korang pernah tak rasa mcm nak tidur. Dah baring dah golek-golek dah pejam mata tapi tetap jugak takmau tidur. Degil betul. Bila dah bangun dah mengadap laptop baru lah terkebil-kebil mata ni rasa mengantuk nak tidur. Haihh, tu lah apa yang aku rasa sekarang ni tau. 4.30 jap lagi ada kelas, aku tidur dulu. Hehehe tu je nak cakap.

BYE.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: