Random Raya edisi kanak-kanak

Hai.

Agak sakit hati sikit masa nak update entry ni. Gambar semua dah pilih, dah edit. Tinggal nak upload je. Bila time nak upload je internet down, upload upload asyik error. Rupa-rupanya mama off wifi. Sabar yop sabar. Sebab nak update punya pasal on balik, tapi still tak boleh upload. Check wifi, bapak aku pulak tutup arghhh -..-'

Kali ni random raya edisi kanak-kanak, so entry ni mmg penuh gambar budak-budak jelah. Hihik. Masa raya ketiga, mmg semua sedara mara aku sebelah arwah ayah aku nak datang rumah. Almost 50 orang lah jugak. Itu pun ada yg tak dapat datang. Tapi rumah aku still riuh-rendah. Aku pun masa haritu mmg busy gila, sampai tak cukup tangan nak melayan sepupu sepapat semua. Kanak-kanak kecil mmg ramai lah tak payah cerita. Living room aku masa haritu bak kata cousin aku mcm taska dah.

Sebagai permulaan gambar aku bagi tengok gambar tiga budak perempuan yg mmg kaki bergambar. Kamera aku pun dia nak pegang. Sekali snap dan tu jugak nak tengok. Aii mmg pening kepala nak melayan budak-budak ni.

Before aku kasi korang layan gambar edisi kanak-kanak, meh sini nak tunjuk gambar ahli keluarga sebelah arwah ayah aku. Itu pun ada je yg tak masuk gambar. Nak completekan semua mmg susah lah.

Ahli pakatan sepupu Melaka. haha. Sepupu belah arwah ayah mmg ramai lelaki. Ni ada lelaki-lelaki yg tak datang. Kalau cukupkan semua mmg mcm pupus je perempuan huehuehue.

Ahli pakatan mak bapak sedara. Hihik. Incomplete.

Berderet budak-budak kecik kat depan. haha. Incomplete.

Sebahagian yg makan kat dalam. Ramai yg makan kat luar.

Okay jom layan kanak-kanak riang yg masing-masing degil kepala batu.

Ketuanya. Yang ini, degilnya nauzubillah kau confirm kalah. Yg ni pow mak aku duit raya banyak kali. Dia dapat duit raya paling banyak. bhaha. Nama diberi Rafiq Hariri. Tapi ditukar jadi Rapiq Haroro sb mmg horor budak ni. Haha

Iman si baju merah, Faris si baju kuning. Aku suka Faris sebab dia ada sopan sikit kalau nak dibandingkan dgn si Haroro tu. Iman ni sopan jugak tapi takmau orang. Sombong -.-

Gang sekutu.

Ni Yan. Adik Iman.

Haroro si horor nyiahaha.

Aaa so cute, pakai kasut daddy eh. Sorry lah, aku tak ingat nama anak cousin aku ni. Hikhik :p

Ni adik beradik. Yg akak ni tak ingat nama -.-' Yg adik baju hijau ni Nabil tapi panggil tokbil. Tokbil ni boleh tahan gangster jugak. Sekali tarik rambut, peluang nak botak tu 70% lah. Sakit kepala 3 hari 3 malam.

Pak busu Eddy dgn err err taktau nama jugaaaa -..-'

Bestfriends.

Ini aku suka. Kau tokbil mmg terbaik ahhh :D

Macam baik kan muka ? Padahal dia tengah usha hamper kat belakang tu. Tak dapat jack ! bhahah.

Lastly, Ikram baby tak reti duduk diam. Yg tudung kuning my mummy onomnomnom. Mak aku ada gaya tak nak dapat baby baru ? Err takpelah, aku taknak adik lagi.

Okay dah. Banyak sangat gambar, banyak sangat membebel. Sekian.
BYE.


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: