Berjimba [Part 2]

Hai.

Tehee tehee nasib baik aku tunaikan janji tepat pada masanya. Nasib baik ada masa nak update entri berjimba part 2 ni. Lepas ni ada part 3 pulak ngee :D Kali ni, lepas dah sejuk ketiak keringkan kat dalam DP tu kitorang terus gerak pergi Klebang. Actually plan aku dgn Fatin nak mandi laut dekat Pengkalan Balak, tapi Amoi kata dia nak tengok je, mmg tak lah aku berdua je mandi terkinja-kinja kan. So kitorang decide nak pergi Klebang je ambil-ambil gambar. Memang terkinja-kinja lah kat pantai tu sampai satu badan aku penuh dengan pasir. Nice.

Heee, aku suka gambar ni sebab aku yg ambil kahkahkah. Heyy suka nok hasil tangan titik peluk ketiak berlecak nih. Huh !

Tadi gelap, ni terang acaner pulak ni. Hihik, tadi tu sebagai muqadimmah je. Yg ni before ada sunset.

Actually ni gambar candid. Saje, aku suka letak gambar takde motif. haha.
Daripada letak gambar takde motif aku sorang-sorang baik letak gambar dengan Amoi and Fatin ni haa. Sedap sikit mata memandang. Sedap ke mata tu masalahnya ? (--')

Ini bukan aku letak takde motif okay. Aku letak sebab Amoi, Fatin and Fendy kata gambar ni lawa. Okay lah, lawa lah so sebab tu lah aku upload. (Macam sama je kalau cakapa takde motif kan ?) (--')

Ini gambar hasil daripada gambar kat atas.

Cantik kan ? Ya, tau lah cantik. kbai.

Suka benor lah tu.

Kepala mana ni ? Hilang ? kbai.

You make me wanna say,
I do, I do, I do, do do do do do do do
Yeah, I do, I do, I do do do do do do do.
Brr, over sangat apehal. (--')

Diri tegak macam nak menyanyi Negaraku ni apehal ? Ni namanya takde motif. Motif ? Non adoooo !

Wahhh kaki tu lagi sikit naik kena kepala Fendy dah syiok ah. Hihik okay gurau. Tengok Amoi, nak lari mana tu ? hahaha

Hahah aku kalau tengok gambar ni mmg gelak habis. Aksi masing-masing bbrr. Shaff mana ? Hilang dah ditenggelami si Fendy. Fatin apa punya aksi macam yeayyy, aku berjaya lari 1000km kahkahkah. Sepandai pandai tupai melompat, tingginya Amoi lompat. haha

Sebenarnya masa ni aku nak lompat tapi kiraan aku dgn self timer tu tak sama, maka jadi lah begitu. Puihh !

Atototo, macam happy family.

Orang kurus, badan ringan boleh lah lompat macam tu punya tinggi. Kalau aku yg lompat mmg kelaut lah cerita dia haha.

Suka muka Amoi masa ni. Comel !

Kata Fendy, amboi selesanya duduk macam kat rumah. Ilek ah, apedehal pasir je kot.Nak suruh aku baring pun aku no hal je.

Sebab kenapa aku kata badan aku penuh pasir. Muka mmg dah penat habis dah tu. Macam mintak lempang.

Nah hambik kau ! Amekaw macam dalam astro tu. Astro ke ?

Habis semua berpasir. Yg lain cuma mampu tengok je. Tak mampu nak tolong kot. Puihhhh !

Okay ni last, ni mmg hantu mak limah versi bertudung punya. Hahaha tak tahan nak gelak lah tengok gambar nih.

Amekaw Patin datang dgn tripod sekali macam apa dah. hahaha

Okay, itu saja untuk part 2. Jumpa lagi next entry untuk hari kedua dan part 3 pulak. Wahh macam program dalam tv pula hikhokhikhok.

BYE :)

THANKS FOR READING

3 karut mengarut:

Anys Amyra. said...

hahahahahahahahahaha mcm bangkaiiiiii apa punya lawak la!!!!!!nak nak yg gmbr kiraan tak sama dgn timer.the shortest MYN!!!hahahahahahaha.

SHAFIQAH SHARMEEN said...

@Anys Amyra hambaoiii kau, yg aku punya teruk bukan main kau gelak eh. hahaha. hahaha

Anonymous said...

kelas kau mariahh lompat2 ngn bf..hahaha (sr)