Berpisah dan bertemu kembali.

Ouchh tajuk mintak lempang.

PANGGG !

Okay back to normal, macam biasa lah dah hilang seminggu dua baru muncul balik update blog. Fuhh, sakit kena lempang tadi (macam real) haha. Eh aku sebenarnya taktau mau bilangnya gimana. Susah banget deh, enggak ada ideanya. Entah dimana perginya. PANGGGG ! (-_-)

Aku rasa kan aku dah setahun lebih tak jumpa kawan aku Adibah Akmal. Macam lah belajar kat oversea padahal kat gombak tu je ha. Gombak ke eh ? (-_-') Bila dah sambung study semua hilang. Masing-masing macam biskut. Kejap ada kejap takde tapi kes kawan aku ni takde langsung. Mana ntah hilang. Pasrah. Tapi yg penting yg paling dekat dan paling senget si ladies, aku dapat jumpa lah hikhok. Walaupun semuanya tgh cuti semester takde lah aku hari-hari nak melepak, kau nak kena sepak. Duduk rumah diam-diam seminggu sekali baru keluar jumpa kawan, sedih.

Last week plan nak jumpa Roy lepas tu nak makan pizza. Nasib baik plan menjadi. Walaupun aku merempit ke pizza tu, apadehal watlek luuu ! Walaupun masa ontheway balik rumah boleh hujan pulak wuwuwu kesiannya, tapi apedehal janji jumpa. Bila berempat dlm pizza tu lepas tu buat hal sendiri mmg bising sukahati mak bapak dia nak bising tapi apedehal, mahal-mahal aku bayar tax kat pizza tu sukahati aku lah. haha

Kau rasa kau hebat lah yg kat belakang tu. -..-

Eh, tadi kata berempat ni mana datang yg lain ni ? Haha ini dimanakan kebetulan dalam makanan puihh ! Teserempak dengan gang gang pengawas masa sekolah ni dulu. Kitorang tak lepak dgn yg baju kotak-kotak (merujuk kpd Mod) dgn si baju hijau macam pekerja daily fresh (merujuk kpd Yod) tu. Pengawas beb, mana boleh kawan dengan gang aku yg baik-baik belaka haha. *Yod, aku tau kau mesti baca ni. Haha.

Inilah yg dinamakan berpisah bertemu kembali. Dah lama tak jumpa. Lepas ni jumpa agaknya semua dah anak lima. Haha okbai !

Incomplete. Susah nak kumpulkan semua sekali sekarang maklumlah masing-masing dah sibuk. Aku je yg tak sibuk -_-

BYE.


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: