Aksi terakhir 2011.

Hai hai hai 2012.

Wow, rasanya dah helaian ke 5 daripada 366 muka surat kan. Dan antara perkara yg aku boleh kongsi bila mana aku dapat jumpa perempuan-perempuanku dihari-hari terakhir tahun 2011. Mulanya plan aku nak jumpa Anys dan Tyra je tapi entah macam mana yang lain pun boleh turut sama. Dan yang pentingnya disini, bila semua perempuanku berkumpul tiada lagi had untuk gelak ketawa. Hihi, gelak ketawa yg tiada henti. Meriah :')

Walaupun plan untuk berjumpa bertiga sahaja dgn Anys dan Tyra tak menjadi, tapi plan aku dan Anys yg nak merasa makan cendol yg paling Legend di Muar tetap dilaksanakan. Dan itu ialah perkara yg paling emmmmmm BEST BRO !

Rasanya kitorang bernasib baik dapat tempat lepak dibelakang ni sebab kalau lepak depan uncle buat cendol tu mesti uncle tu tension sebab kitorang SUMPAH BISING !

Rasa terliur bila tengok gambar ni lama-lama. Maklum lah sekarang cuaca panas terik, kalau dapat cendol semangkuk dua adalah sangat heaven hokayy.

Semangkuk tak cukup, order buat kali kedua.... masih tak cukup.


Sekian lama tak berjumpa, ingin aku katakan Nur Athirah Azizi kau tetap kurus dari dulu kini dan selamanya. Mai lah kita bluetooth lemak. Hiks.

Friends come and go, but bestfriends stick around no matter where they are.

Let's keep it short and simple. I love you.

:')


THANKS FOR READING

1 karut mengarut:

Aisya J said...

oihh nak cendol T_T